поддръжка

Всички компании, малки или големи, очакват едно и също от своята техника в офиса - оптимална работа и максимална възвръщаемост на вложените средства. Избора между всички налични технологии и възможности може да е объркващ. ИТ инфраструктурата е вид инвестиция.Затова нека ние от ILink анализираме Вашите нужди и да изградим най-добрата инфраструктура, съобразно Вашия бюджет.

ILink е компания с основна дейност в сферата на информационните технологии. Създадена е с цел да отговори на нуждите на фирмите от професионална поддръжка на компютърната и офис техника и да предложи решения в областта на системната администрация.

ILink извършва абонаментна и еднократна поддръжка; проектиране, инсталация и диагностика на мрежи; изграждане и администриране на сървърни станции; асемблиране на компютърни конфигурации; продажба и сервиз на компютърна и офис техника. Предоставяме експертни консултантски услуги в областта на хардуера, софтуера, мрежовите концепции, сигурността и защитата на информация.

Ако проявявате интерес към услугите, които предлагаме, се свържете с нас и ще организираме среща, за да се запознаем детайлно с Вашите нужди и да обсъдим как бихме могли да сме Ви от полза.

    Какво получавате, използвайки услугите на iLink:
  • Бърза реакция в зависимост от избрания от вас пакет;
  • Безпроблемна работа на компютрите, сървърите и периферните устройства във фирмата;
  • Оптимално работещи сървъри и мрежови структури, гарантиращи безпроблемна връзка между работните Ви звена и с Интернет;
  • Оказване на съдействие на място, по телефона и дистанционно;
  • Инсталиране, конфигуриране и администриране на работни станции и сървъри, работещи под Unix, Linux и Windows;
  • Регулярна профилактика, диагностика и оптимизиране на наличния хардуер и софтуер;
  • Сигурност на фирмените данни и комуникации чрез използването на защитна стена и антивирусни приложения. Фирмените Ви структури ще бъдат защитени от интернет атаки, вируси, спам и троянски коне;
  • Защита на информация - инсталиране и конфигуриране на системи за автоматично архивиране на данните с цел предотвратяване на загуба на ценна информация. Решения в областта на обработката и защитата на данни;
  • Защита от изнасяне на фирмена информация и неоторизиран достъп. Прилагане на мерки за сигурност относно работните места, сегментиране на мрежата и администриране на достъпа на потребителите до структурите на фирмата;
  • Консултации и продажба на компютърна техника и консумативи.

Цени за абонаментна поддръжка

Общата цена за месечен абонамент се определя от броя
работни станциии и сървъри, които са обект на поддръжка.

Пакет за абонаментна
поддръжка / Време за рекация след заявкя за посещение при нужда

 Задължителни
 посещения за 
 един  месец 

 Допълнителни     посещения за 
 един  месец 

 Цена за една 
 работна станция с 
  ДДС 

Нормален пакет / 24 часа

1 бр.

1 бр.

 

21,60 лв.

Бърз пакет / 6 часа

1 бр.

2 бр.

 

28,80 лв.

Експресен пакет / 4 часа

1 бр.

Неограничен
брой

 

36 лв.


Цени за компютърна поддръжка на посещение

 Услуги 

  Цена без ДДС 

 Цена с ДДС 

 Посещение (независимо от заявената
  услуга, в рамките на 1 час в гр. Варна) 

36 лв.

43,20лв.

 Всяко следващо посещение, необходимо
за извършване на заявената услуга 

5 лв.

6 лв.

 Софтуерни услуги и диагностика
(за всеки започнат час допълнително) 

24 лв.

28,80 лв.


Пакетите включват:

  • Инсталация, преинсталация и конфигуриране на Windows и Linux.
  • Премахване на вируси, шпионски софтуер и софтуер с прикрито, нежелано действие (spyware/adware).
  • Инсталация и деинсталация на всякакъв софтуер инсталиране или премахване на драйвери.
  • Диагностика на хардуер. Монтаж и демонтаж на компютърни части.

Всяко наложило се посещение извън включените в пакета - 15 лв. на час с ДДС.

Предлагаме и опция за решаване на проблем от разстояние , при която се пести време. Можем дистанционно да влезем в проблемния компютъри да отстраним проблема. Влизането става с дадени от клиента потребител и парола, които са еднократни. Така се гарантира пълната сигурност на данните и защита от нежелани действия на трети лица. Ако не е възможно отстраняването от дистанця, то служител на фирмата пристига на място възможно най-бързо и отстранява проблема.

 
 
 
 
Поддръжка